elTORO Fingertab Pro I in Blue or Black


elTORO Fingertab Pro I in Blue or Black

SKU: L71+ETHS117_HS118
Category: Finger Tabs
7,40 €
incl. 19% VAT , plus shipping costs (Brief)
  • orderable
Piece
  • orderable

Similar Products

Suggestions for you

Description

elTORO Pro I - Finger tab

Leather finger-tab with finger separator, adjustable finger loop and metal plate. Ideal for sporty shooters.

Only available as right hand model.

Specification:
Technical data:
Material: leather, aluminium, plastic
Hand: Right hand
Colour of metal plate: blue or black
Size: S, M or L

 

Delivery include:
1 piece



Characteristics

Material: Leathersynthetic
Hand: Right Hand
Anchor Plate: without
Finger sling: with Finger Sling
Size: SML
Colour: BlueBlack
Shipping weight: 0,01 kg
Item weight: 0,01 kg

Reviews

1 Reviews
5 Stars
0 Reviews
1 Reviews
3 Stars
0 Reviews
2 Stars
0 Reviews
1 Star
0 Reviews
Share your experiences with other customers!
Total entries: 1
Anfänger Tab mit guter Preis-Leistung

Ich als Anfänger empfinde das Tab als angenehm und für den Preis wirklich gut.
Einziges Manko, die Fingerlasche lässt sich nur sehr schwer aufziehen, aber vllt. ist das für einen sicheren sitz des Tabs auf dem Finger auch so gewollt.

Falls jemand Untergriff schießen sollte (alle 3 Finger unter dem Pfeil) wie ich,
sollte er vllt. zu einem speziellen Blankbogen-Tab greifen, da die Lederstücke überlappen und sich der Griff somit seltsam anfühlt. Ich habe einfach ein kleines Stück abgeschnitten.

29.09.2014
Total entries: 1