BOHNING String Wax / Tex Tite


BOHNING String Wax / Tex Tite

SKU: L59_3200
6,50 €
incl. 19% VAT , plus shipping costs (Brief)
  • orderable
  • Delivery time: 1 - 3 Workdays  (DE - int. shipments may differ)
Piece
  • orderable
  • Delivery time: 1 - 3 Workdays  (DE - int. shipments may differ)

Description

BOHNING String wax / Wax - Tex Tite

The Bohning Tex-Tite natural-based string wax is suitable for compound, recurve and longbows. It is used to prolong the durability and life of the string and to prevent dehydration and fraying.

Suitable for Dacron- and Fast Flight strings - in the bow and crossbow sector.


Contents: 1oz Tube

Characteristics

Shipping weight: 0,06 kg
Item weight: 0,04 kg

Reviews

7 Reviews
7 Reviews
4 Stars
0 Reviews
3 Stars
0 Reviews
2 Stars
0 Reviews
1 Star
0 Reviews
Share your experiences with other customers!
Most helpful item review
1 from 1 person found this helpful.
BOHNING Sehnenwachs

Ich weiß nicht wie man Sehnen Wachs bewerten soll. Ich habe in der Zeit meine Zeit des Bogenschießens nur dieses Wachs benutzt und finde es gut.

14.02.2015
Total entries: 6
Sehnenwachs

Macht, was er soll ;>))

02.03.2016
Sehnenwachs

Viel zu bewerten gibt es bei so einem Produkt sicher nicht, im Gesamten kann man sagen dass dieses Sehnenwachs seinen Zweck absolut erfüllt und er Preis angemessen bis günstig ist.
Das Einzige was man herausstellen kann, ist dass dieses Wachs auch jetzt im Sommer bei Temperaturen von 30°C in der Sonne seine Konsistenz beibehält. Ich hatte auch schon Produkte in der Hand, die dann viel zu weich werden und fast schon flüssig sind.

27.05.2017
Es ist alles gesagt ...

Es ist alles gesagt - von Denis R. - könnte ich nur wiederholen.

12.11.2017
Super

Super Preis - Leistungs Verhältnis

27.12.2017
Top

Leicht anzuwenden , macht was es soll.

14.03.2018
Ist ok

Mach was machen soll.

09.08.2018
Total entries: 6