STRONGBOW Autumn Camo Bolt - Fiberglass Arrow


STRONGBOW Autumn Camo Bolt - Fiberglass Arrow

SKU: L75+CAMOBOLT
Category: Fibreglass Arrows
from
3,29 €
incl. 19% VAT , plus shipping costs (Paket)
  • orderable
Piece
  • orderable

Similar Products

Suggestions for you

Description

STRONGBOW Autumn Camo Bolt - Fiberglass

Suitable for longbows and recurve bows with draw weights up to 40 lbs.

The arrow consists of:
Fiberglass shaft; diameter 6.9 mm
Plastic fletching (yellow, yellow, red) - Length: 3"
Plastic nock: yellow
Metal tip (rounded)
Length: 24 - 32 inches in 2" increments
Weight: 29-34g

Characteristics

Shipping weight: 0,01 kg
Item weight: 0,01 kg

Reviews

11 Reviews
9 Reviews
1 Reviews
1 Reviews
2 Stars
0 Reviews
1 Star
0 Reviews
Share your experiences with other customers!
Entries 11 – 11 of 11
Guter Pfeil für kleines Geld

Man darf sich hier vom niedrigen Preis nicht abschrecken lassen. Für mich als Freizeit-Bogenschütze sind diese Pfeile hervorragend geeignet. Sie fliegen dorthin, wo man sie haben will. Sind stabil, federn nicht zu stark und machen insgesamt einen weitaus kostspieligeren Eindruck, als es tatsächlich der Fall ist. Kann diese Pfeile an Hobbyschützen nur weiterempfehlen. Im Vergleich habe ich mit meinen guten Penthalon Traditional Black geschossen, welche natürlich noch besser fliegen. Aber für diesen niedrigen Preis ist das echt unschlagbar.

04.10.2017
Entries 11 – 11 of 11