Complete Arrow | BSW Old Wood - Wood - with Field Tip - 30 inches


Complete Arrow | BSW Old Wood - Wood - with Field Tip - 30 inches

SKU: L76_OLDWOOD30
Category: Wooden Arrows
1,99 €
incl. 19% VAT , plus shipping costs (Paket)
  • Currently out of stock
  • Currently out of stock

Similar Products

Suggestions for you

Description

BSW Old Wood with field tip - Wooden arrow

Suitable for recurve bows up to 30 lbs of draw weight.
The length incl. nock and tip is approx. 77-82cm depending on the selected length.

The weight is approximately 37 grams or 570 grains including field tip.

Specifications:
Shaft: wood, Ø 5/16"
Tip: solid field tip
Fletching: 2.6 inches plastic fletching
Nock: plastic nock

Fletching in various colors (color may vary slightly from picture).


Characteristics

Shipping weight: 0,03 kg
Item weight: 0,03 kg

Shaft selector

Reviews

16 Reviews
10 Reviews
2 Reviews
4 Reviews
2 Stars
0 Reviews
1 Star
0 Reviews
Share your experiences with other customers!
Entries 11 – 16 of 16
Gute Anfängerpfeile


Ich finde sie echt gut für ein 28er Bogen. Fliegen sehr gut auf 10-15m nur leider gehen bei mir die Vinnen schnell kaputt. Könnte daran liegen das ich keine extar Pfeilauflage benutze.


05.07.2015
Mittelmäßig

Der Pfeil scheint nicht besonders haltbar, bei guter Verarbeitung brechen einzelne Pfeile beim Auftreffen auf die Scheibe ohne Einwirkung von festen Hintergründen.

29.07.2015
Komplettpfeil 29

Pfeile sind sehr gut für meinen Enkel,als Übungspfeile

21.01.2016
Die Pfeile brechen ab

Die Maserung des Holzes ist nicht optimal. Deshalb brechen die Pfeile schon bei geringer Belastung.

17.05.2016
einwandfrei

verwende sie, wenn ich die Carbonpfeile nicht zerstören oder ins Nirwana schicken will.
sind für den Preis ausgezeichnet!
leider sind Bäume etwas stärker...

31.07.2016
Der ist in Ordnung

für den preis absolut OK. F.Maldaner.

06.10.2016
Entries 11 – 16 of 16