elTORO Traditional Arm Guard Bone 4


elTORO Traditional Arm Guard Bone 4

SKU: L71_ETAS119
Category: Armguard
19,00 €
incl. 19% VAT , plus shipping costs (Brief)
  • orderable
  • Delivery time: 1 - 3 Workdays  (DE - int. shipments may differ)
Piece
  • orderable
  • Delivery time: 1 - 3 Workdays  (DE - int. shipments may differ)

Description

elToro Traditional Armguard BONE 4

High-quality armguard made of dark suede with light suede trim.

Specification:
Dimensions: approx. 21 x 19 cm

Characteristics

Material: LeatherSuede
Hand: Right HandLeft Hand
Fastener: Lacing
Colour: Brown
Shipping weight: 0,10 kg
Item weight: 0,05 kg

Reviews

2 Reviews
1 Reviews
1 Reviews
3 Stars
0 Reviews
2 Stars
0 Reviews
1 Star
0 Reviews
Share your experiences with other customers!
Most helpful item review
1 from 1 person found this helpful.
Gute Ware

Ein guter Armschutz der über ein Gummiband einfach zu befestigen ist. Er hält stabil am Arm und fängt (bei richtiger Positionierung) die Bogensehne zuverlässig ab.

Für Menschen mit sehr langen Armen könnte er ein wenig länger sein und generell ein bisschen weniger breit .

30.09.2013
Total entries: 1
Guter Armschutz

Hinweis: der Schutz sollte breiter sein; das kurze Ende des Gummizuges rutscht leicht durch das Loch, sollte verstärkt werden z.B. durch Holzknopf

05.07.2015
Total entries: 1