US BALANCE Digital Grain Scale - Digital Scale


US BALANCE Digital Grain Scale - Digital Scale

SKU: L01_102748-1000
Category: Accessories
24,99 €
incl. 19% VAT , plus shipping costs (Brief)
  • orderable
  • Delivery time: 1 - 3 Workdays  (DE - int. shipments may differ)
Piece
  • orderable
  • Delivery time: 1 - 3 Workdays  (DE - int. shipments may differ)

Description

US-ACE Digital Grain Scale - Digital Scale

Manufacturer: US-Balance

This digital balance from US-Balance weighs precisely in a range between 0.01 and 100 grams.
Thanks to its compact AbDimensions, it fits loosely into any trouser pocket and is ideal for getting out and about.


Technical Data:
Measuring range: 0.01g - 100g
Possible weight specifications: grams, ounces, carats and grain
Dimensions: 13cm x 7,6cm x 2,2cm
weighing area: 6,3cm x 7,60cm

AAA batteries are included.

Characteristics

Shipping weight: 0,20 kg
Item weight: 0,14 kg

Reviews

5 Reviews
5 Reviews
4 Stars
0 Reviews
3 Stars
0 Reviews
2 Stars
0 Reviews
1 Star
0 Reviews
Share your experiences with other customers!
Most helpful item review
1 from 1 person found this helpful.
Digital-Waage

Die Waage funktioniert einwandfrei, ich habe einige Tests mit wesentlich teureren Wagen gemacht. Vor denen braucht sie sich wirklich nicht zu verstecken. Die zwar knappe, aber doch ausreichende Anleitung, mit ein bisschen Spieltrieb gepaart, führt sehr schnell zum vollständigen Verständnis im Umgang mit dem Gerät. Mal schauen, wie lange die Batterie hält - Wenn zu kurz, melde ich mich wieder.

20.02.2014
Total entries: 4
Digitalwaage

Die gute Ware. Entspricht der Beschreibung. Ich empfehle allen wünschend.

22.04.2014
Jager

die Waage ist super ! Bestens geeignet zum Wiegen von sämtlichen Pfeilkomponenten einschl. der Schäfte, da die Wiegefläche erhöht ist.
Klein, handlich, leicht und genau. Sehr gut die Umschaltung auf verschiedene Gewichtseinheiten

15.02.2017
Gute Waage

sehr empfehlenswert

30.04.2017
Gute Waage

Einfach zu bedienen und genau.

19.03.2018
Total entries: 4