LONGLIFE Pig


LONGLIFE Pig

SKU: L10-60407
Category: 3D Targets
233,00 €
incl. 19% VAT , plus shipping costs (Paket)
  • orderable
  • Delivery time: 20 - 22 Workdays  (DE - int. shipments may differ)
Piece
  • orderable
  • Delivery time: 20 - 22 Workdays  (DE - int. shipments may differ)

Description

LONGLIFE Pig

Christian Simeoni has developed this extraordinary 3D target together with Longlife, based on a template by comic artist Heinz Körner.

The pig has an extra large kill and should not be missing on any 3D parcours or training area.
The used special foam, which is standard for all products from Longlife, increases the life span considerably.

Measurements:
Length: approx. 75 cm
Height: approx. 45 cm
Weight: approx. 3.8 kg

No IFAA-group.

Characteristics

IFAA Classification: without Classification
Animal Class: fantasy
Shipping weight: 5,00 kg
Item weight: 3,80 kg

Reviews

1 Reviews
1 Reviews
4 Stars
0 Reviews
3 Stars
0 Reviews
2 Stars
0 Reviews
1 Star
0 Reviews
Share your experiences with other customers!
Total entries: 1
Wutz ist ein guter Freund

Da ich selber Bögen baue, Kurse für Erwachsene begleite und speziell welche für Kinder anbiete, habe ich mich sehr gefreut als Wutz seinen Weg zu mir fand.
Seine Größe ist ideal und macht ihm zu einen einfachen Begleiter zu jedem Kurs. Und wenn ich zuhause eine Runde Bogenschießen will, dann pack ich ihn einfach am Schwanz und trag ihn in den Garten! Dennoch ist er groß genug für ein angenehmes Ziel!
Mit der Verarbeitung und der Haltbarkeit bin ich sehr zufrieden! Und bei mir ist er oft im Einsatz und wird viel beschossen!

12.05.2013
Total entries: 1