BEIER Recurve - Bow Bag


BEIER Recurve - Bow Bag

SKU: L21_BE42
Category: Bags
84,50 €
incl. 19% VAT , plus shipping costs (Paket)
  • Low stock level
  • Delivery time: 1 - 3 Workdays  (DE - int. shipments may differ)
Piece
  • Low stock level
  • Delivery time: 1 - 3 Workdays  (DE - int. shipments may differ)

Description

BEIER Recurve - Bow bag

The 160cm long bow bag for your recurve bow. This beautiful green bow bag is made of water-repellent cotton fabric and is thickly padded to protect your bow. It is also equipped with a large accessory pocket, in which an arrow tube can easily be stored.

Measurements:
Length: 160cm 
Height: 20cm 
Depth: 9cm

Characteristics

Type of bag: Suitable for recurve bows
Shipping weight: 2,00 kg
Item weight: 1,50 kg

Reviews

3 Reviews
3 Reviews
4 Stars
0 Reviews
3 Stars
0 Reviews
2 Stars
0 Reviews
1 Star
0 Reviews
Share your experiences with other customers!
Total entries: 3
Recurve Bogentasche

Praktisch und sehr Gut

07.03.2015
Recurve Bogentasche

Habe die Tasche für meinen Cobra gekauft und bin sehr zufrieden. So ist das gute Stück sicher verstaut, und Platz für anderen Krimskrams ist auch noch reichlich vorhanden. Da ich auch mit der Qualität zufrieden bin, gibt es von mir eine klare Kaufempfehlung.

10.03.2015
Robust und wirklich gut

Mein Hopi-Recurve passt locker rein, und auch die Pfeilröhre mit 12 32 Pfeilen passt saugend in die Außentasche, zusammen mit dem dazugehörigen Köcher. Lustig fand ich für ein deutsches Produkt, dass mir beim ersten Öffen der Tasche eine Chinesische Zeitung entgegen kam ;)
Die Reißverschlüsse und Verarbeitung machen einen sehr stabilen Eindruck. Insgesamt kommt die Tasche sehr wertig rüber.

15.04.2018
Total entries: 3